tisdag 21 september 2010

Nästa mål 75 kg

Jag råkade se att jag visst satt som mål att väga 75 kg imorgon. Jag tror inte riktigt att det kommer gå. En 2 veckors semester och ännu en vecka efter sista vägning. Jag tror det blir minus, men inte så mycket minus :)
Men jag är glad ändå bara så ni vet.
Jag ska ta vikten imorgon och göra nya mål efter det tänkte jag. Känns ju dumt att målen ska bli oövervinnliga. Jag använder ändå målen mer som morotar, nej morötter heter det ju :) Som en vision om man så vill.
och nästa fick jag med hjälp av yllet igår, jag ska väga 70 kg vid jul. Det borde vara mänskligt. Men jag ska som sagt vänta med resultatet imorgon och räkna lite på veckonedgång innan jag skriver upp det här och därmed hugger det i sten... :)
Mätte mig imorse iaf och där hade det hänt grejjer, 1 cm på vardera stuss, mage och midja, Yay!
/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar