torsdag 16 februari 2012

Status

Det var länge sedan jag skrev nu och det beror bland annat på att förra veckan var någon sorts bottennapp på träningsfronten. Cykling till jobbet var det mesta jag mäktade med.

Denna vecka har börjat bra iallafall. Jag simmade i måndags, var mycket andfådd men det blev bättre och bättre.
Igår följde jag med på lunch-joggning i snön, ca 3 km och det gick, men inte så mycket mer. Jag tror dock att en lägre hastighet hade känts bättre för mig, men det gäller att hänga med gänget! :)

Idag tog jag cykeln till jobbet och det var rejält segt i benen faktiskt.

Ang. husplaner så gick de tillbaka, men är nu på gång mer och mer. Men det är inte över förrän det är över. Spännande är det iallafall!

(2)

1 kommentar:

  1. nu gör du det igen!
    Du ger dig inte tillräckligt med cred, att cykla till jobbet det är MYCKET BRA!
    och det känns som du tagit igen förra veckans "bottenapp på träningsfronten" rejält -BRA DÄR! =)

    SvaraRadera