fredag 3 februari 2012

Nyvägd

Sedan jag varit sjuk så har det känns så trisst. Jag har inte velat stiga på vågen, övertygad om att siffran hade växt. Alldeles för mycket.
Jag har sneglat på vågen flera gånger men inte gått på den.

Igår så skrev jag i en kommentar att jag inte ville väga mig. Att skriva det var lite som att erkänna det och det gjorde nog att jag fick en spark i baken. 
Så imorse tog jag steget upp.
Döm om min förvåning när jag inte alls hade gått upp sedan sist, utan till och med lite, lite ner!
Ingen blev gladare än jag, och jag tar det som en pepp att anstränga mig mer med maten och tränandet.
Yay me! :)

4 kommentarer:

  1. Härligt, kör hårt nu! pepp pepp!

    SvaraRadera
  2. Härligt! Heja dig!!!

    kram, pernilla be

    SvaraRadera
  3. men va härligt!
    skönt att du fick vind i seglet efter att ha varit sjuk!
    heja, heja! =)

    SvaraRadera