tisdag 18 januari 2011

Fotoblogg?

Det här har inget alls med vikt att göra? förutom att jag av någon anledning hade energi nog att helt plöstligt frosta av vår frys (det måste väl bero på att jag gått ner i vikt :D). Tesla tyckte det var väldigt, väldigt intressant. Jag hade ställt fram en stol för att kunna nå upp till överskåpet på frysen och där satt hon och betraktade islossningen med stort intresse. :) Men när hon suttit där länge länge och så kom jag på att jag skulle ta ett kort, kort därefter så blev hon faktiskt nöjd och stack iväg :)




Sen tänkte jag också visa hur fint det kan bli ibland när man har tvättat. När man som jag gillar rött, så kan det inte helt oofta bli att vi tvättar inte bara ljust och mörkt utan även rött för sig :)

3 kommentarer:

  1. Vi brukar ha en tvätt för rött och lila! =O)
    Vad sött av kissen att ligga och vakta frysen =O)

    SvaraRadera
  2. Spännande att se på när is smälter. =)

    Rött är den finaste färgen! Always. Jag har en röd dator, haft en röd kamera och en röd bil. LOVE RED! Rött hår. Om du nånsin ska köa något åt mig så köp något rött så blir jag glad. =)

    SvaraRadera
  3. Ha! Verkar vara fler som får ihop röda tvättar.
    Jag säger som du elin, är det rött så är det bra!
    :)

    SvaraRadera