måndag 6 december 2010

Långsam

Jag känner att det går långsamt nu. Jag önskar att jag kunde peppa upp mig till att pressa lite sista biten ner till 70. Men det verkar inte fungera alls. Istället ligger jag och småpyser och äter nyttigt för det mesta, men inte så det stör. Tog iallafall cykeln till jobbet imorse, fast jag inte alls kände för det (det är ju tjockt med snö hela vägen, blir så jädra jobbigt!) Jag måste nog hitta på en riktig utmaning och verkligen bry mig om varje dag och varje bit. Annars blir det ju såhär, på ett ungefär på noll. Hur kul är det liksom? Jag vet ju vad jag ska göra, jag kan det. Det verkar inte finnas mycket till kämpe därinne just nu. Måste prata med J om det här.

1 kommentar:

  1. Det är som att jag själv kunde skrivit detta inlägg, förutom delen att äta nyttigt...
    jag har tappat fokus helt och det känns som att det bara går utför och att jag inte kan hejda det.
    jag vet ju hur jag ska göra, och vad jag borde göra..
    men som du skriver, jag skulle också behöva en utmaning och något som jag verkligen fullföljer...Vill så gärna ner dit jag med, inte många kilon kvar...så varför orkar jag inte då?!=O(
    Följer ditt bloggande med spänning, om du hittar ngt kanske du kan smitta mig ;O)

    SvaraRadera