fredag 17 december 2010

Ännu något om byxor

Ja, här kommer ännu ett inlägg om byxor :)
Idag har jag på mig mina röda fina byxor i smal-manchester och liksom lite sammetsaktiga. Jag tycker jättmycket om dem, men har inte kunnat använda dem, då de varit för små. Men nu går det.
Dessa var de sista byxorna på listan av gamla sparade trotjänare som jag förut inte kunnat ha. Det känns mycket bra!
Men nu återstår de där jeansen jag köpte nyss... :) Provade dem idag, som jag skrev då så går det ju att få på dem och knäppa, men magen väller liksom ut, hrm.
Så allt som återstår som sagt är att bli mindre än jag varit. Spännande.
Jag verkar dock ha tagit paus litegranna nu. Men jag blev lite inspirerad igår av en M, och började skriva checklista när jag kom hem.
/Anna

3 kommentarer:

  1. Älskar rött! Tjusigt med röda manchesterbyxor. Visst är det härligt att växa i byxor som man tidigare inte kommit i eller att de suttit för tajt. Jag har inte så många kläder kvar hemma som jag väntar på, men några finns det kvar i garderoben. Tar fram och testar lite nu och då, det får fortare än man tror.

    SvaraRadera
  2. åh,så roligt och vad bra du har kämpat!
    Snart kommer vi få läsa samma sak om de där jeansen, det är jag säker på =O)
    Skönt att bli inspirerad av någon, jag tror det är bästa "medicinen" för att tag i det hela..
    Grattis igen! =O)

    SvaraRadera
  3. Tack så otroligt mycket för dina fina ord. Det är så skönt när någon pratar vett i mig ;)

    Stor kram!

    SvaraRadera