måndag 7 november 2011

Hur går det med nyttan?

Jo, i helgen har jag duckat friskt mellan chokladtårtor, bullar och andra godheter. Men igår så åt jag tre bitar choklad, visst, det gjorde jag. Jag behövde det. Men det fanns en hel kaka och jag åt inte hela den iallafall. Jag hävdar mig duktig, det gör jag.

I lördags blev det dessutom en löprunda (38) och det är ju, som bekant, nyttigt!
Jag känner trots chokladbitarna, att jag har skött mig bra.

Imorse gick jag upp 04.15 för att skjutsa J och kollega till flyget. Tydligen så var alla taxibolag fullbokade vid klockan fem på morgonen. Hur kan det vara så? Jag gissade på att det kanske bara vara 2 som jobbade så tidigt. Men sedan kom jag på det! Naturligtvis..
De har naturligtvis företagsaktivitet, team-building, lära-känna-varandra-lekar!
Eller vad tror ni?

/Annan

1 kommentar:

  1. Jag håller med, du var och är duktig! heja heja..
    Ja, eller så retas taxibolagen och har gaddat ihop sig för att du skulle vara tvungen att gå upp så tidigt? ;)
    nummer 38 -WOW!!!=)

    SvaraRadera