torsdag 1 september 2011

nacken axlarna blä.

Så sjukt.
Jag har problem men jag hade glömt att det kunde vara såhär jobbigt.
Har haft svårt att sova inatt pga värk i ena axeln, J masserade mig så in i bomben igår så det blev lite svullet på en av mina knutar och ett litet blåmärke uppstod tom. Det kan ju hända, men det är inget kul för det.
Jag har märkt så himla tydligt denna veckan, som är min första arbetsvecka, att det har blivit jättedåligt med axlar och nacke. Det är väldigt jobbigt när man inte kan sova och sen ska man till jobbet och sätta sig vid datorn och köra på, och antagligen göra det hela sämre. Yes liksom.

Jag vet att jag måste få ordning på det antingen genom att slaviskt följa träningsprogram som jag faktiskt har, varför ska det vara så svårt?!
Och/eller genom att jobba med något som inte innebär sitta vid dator hela fucking dagarna.  Men vad ska jag göra då liksom? Blä.

Så nu har jag klagat lite, så kanske jag kan visa upp en positivare sida för min omgivning :)
/Annan

3 kommentarer:

  1. Hej vill du ha gratis produkter från Allévo? De har just nu en tävling på sin sida på facebook där de 20 första som svarar vinner! Just nu är det bara 3 st som svarat! Läs hur du går till väga på min blogg!

    SvaraRadera
  2. allt kan ju inte vara solsken och rosor hela tiden ;)
    Låter tvärjobbigt med axlar och nacken =(
    Kan tänka mig att datajobbet inte gör det så mycket bättre...
    Regelbunden massage, akupunktur?
    Och ja, träningsprogramet kanske är väldigt bra att följa...
    hoppas det känns bättre snart!

    SvaraRadera
  3. Sv: JASÅ??? Så du har programmerat i Java? Men gud så kul! Än så länge har jag knappt börjat, de är mest förklaringar och sådant nu, men när jag väl får problem så vänta du bara, jag hör av mig! :) Hoppas allt är bra med dig, saknade den där veckan på ert land som vi hade förra året :( Menmen, nästa år så! :) kram kram!

    SvaraRadera